blog top

20 maj 2007

Weekend status...

Så er det tid til en status over weekenden.



Lørdag var mildest talt en "crap-day"! Jeg have ellers glædet mig til heldags mtb-ekskursion med Regin og Morten, men regnen væltede ned, og for at det ikke skulle være nok, så måtte jeg også resignere efter mindre end en time pga. en kassette der var helt færdig - ØV!



Udover det, så var det også min første tur med et flat-bar styr... og det var helt fucked up! Jeg sad helt forkert, ukomfortabelt og følte mildest talt ikke at jeg havde kontrol med cyklen? Så riserbaren ryger på igen.
Men jeg fik lusket mig hjem ad landevejen og fik kun cyklet to ubrugelige timer!
Søndag var til gengæld en super dag! Jeg var 4 timer på landevejen og fik kørt 120 km i bragende solskin, og var super frisk... tror at det var vejret der fik banket moralen op igen, efter gårsdagens nedtur:-)!
Ugens eneste bad news er, at min forgaffel har drillet mig lidt, men i morgen skal Dr. Cannondale a.k.a. Søren fra Louis og jeg lige kigge lidt på den, og se om ikke den bare skal ha' en par med den store hammer!

Men go' nat til jer alle... nu vil jeg ta' en tur med Compex'en, inden jeg falder i søvn:-)!

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Lækker fyr, må jeg sige.
Hvor mange timer regner du med at komme til at køre i træning, på en dag, inden dit 24 timres løb?

simon sagde ...

Hej Lars!
Dumt spm men hvordan har du "mountet" din polar speedsensor på din lefty? Kan du evt vise det med et billede?

Kanonkuglen sagde ...

Simon: Jeps... jeg har lavet et lille indlæg om det:-)! Kører du med lefty eller er du blot nysgerrig?

simon sagde ...

Hej Lars.
Wow! Første gang et spm er blevet besvaret med et indlæg - jeg takker og bukker! Jeg kører med Lefty og Polar (som dig ser det ud til...) og havde endnu ikke helt spottet en løsning. Kunne man ikke også benytte swingarmen og baghjulet eller "vende" holderen om så sensoren sidder på bagsiden af Lefty'en? Må indrømme jeg er helt grøn af misundelse over din Rush Team Rep - fåååk den er najs! Sidst, men ikke mindst, hvad stod holderen fra 88-aid dig i, eller er det "specialprice for employees" - hvilket lyder som en fed bonus til dit job v louis.

Kanonkuglen sagde ...

Simon: No problemo... det er jo rart at ha' læsere på bloggen og også hvem I er:-)!
Jeg vil tro at man som du siger kan anvende svingarmen, men jeg tror at det vil gi' nogle rækkevidde problemer for speedsensoren - man kommer også selv til at sidde og skygge lidt for signalet, vil jeg mene? Jeg er dog ikke helt klar over hvad du mener med "bagsiden af Lefty'en"?
Jeg tror sådan en fætter koster omkring 150-200 kr... ikke billigt, men Cannondale har jo aldrig været tilbudsvare - og vil man gerne benytte cykelcomputer, er man lidt tvunget til det:-)!
Og ja... det er fedt at ha' et studie-job i en lækker cykelbiks, det giver jo visse fordele:-)!