blog top

26 maj 2007

Jeg vil også tilstå, for satan da...

Da det tilsyneladende synes at være blevet "IN" med tilståelser for tiden, vil jeg også gerne melde mig i rækken af syndere!
Og ja, jeg TILSTÅR... at jeg i dag kørte 100 km i regnvejr, alt i mens min kæreste er taget til familie-fødselsdag i Jylland for at smæske sig i lagkager, flødesovser og andre palmin'iserede søde sager fra den jyske mad-kanon! Og endnu engang JA, FOR SATAN, jeg ville hellere sidde med til bords i Jylland og smæske mig i søde sager som var det juleaften, end køre gennemblødt rundt på landevejen idag - og endda med rigtig tunge ben:-)! SÅ JEG TILSTÅR, AT JEG HELLERE VILLE ÆDE END TRÆNE I DAG... er I så tilfredse, I skandale-hungrende hunde?

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Og jeg vil gerne tilstå at hun, din kæreste åd og åd! Og vi forsætter igen på mandag. Bare du var med :-)
100 km er vildt flot og ekstra når det var i regnvejr. Du er for sej :-D

Kanonkuglen sagde ...

Marianne: Jeps det kunne jeg forestille mig at hun gjorde:-)! Håber I havde en god dag?

Marianne sagde ...

En rigtig dejlig dag med larm og hygge -som det plejer. Maden var god, men det var vist også flødesovs ;-)
Vi har haft en rigtig god dag. Hun blev rigtig glad for fitnessbogen, hvor der er billeder af nogle vi kender. Sjovt

Anonym sagde ...

Hey!Selvom Jylland ligger langt væk, så kan man alligevel godt læse blogs... Og snak ikke om, hvem der åd meget Søster Lagkage!
Jeg håber, du hygger dig med cyklerne Lars :-)Vi har haft en god dag, men det er jo aldrig det samme uden dig...
Kys fra din kone

Kanonkuglen sagde ...

Henriette & Marianne: Nyd i nu bare endnu et stykke lagkage, mens i kagler på bedste Møller vis:-)! Her er fred og ro i København... og jeg nyder det:-)!