blog top

23 maj 2007

Str. 72...

I dag så jeg en MONSTER cykel... i ordets bogstavligste betydning. Efter mit læsegruppemøde i dag, trillede jeg en god tur på landevejen og omkring Køge mødte jeg en anden rytter - som godt nok så højere ud en gennemsnittet - men da jeg lagde an til at passere ham, fik jeg næsten et chok da jeg opdagede størrelsen på hans cykel. I min forbløffelse over cyklen faldt vi i snak!
Det viste sig altså at manden kørte på en custom made Principia i størrelse 72? Jeg har aldrig set noget lignende! Kronrøret var næsten længere end selve forgaflen og hjulene så ud som barnevognshjul, på et sådanne kæmpe stel!
Det lykkedes mig dog midt i forbløffelsen, at få taget et par billeder med min mobiltelefon - jeg kan dog desværre ikke finde ud af at få dem over på min computer, men jeg forsøger igen i morgen, for det skal I simpelthen se:-)!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hej lars, hvis du har blouetooth i din mobil skal du bare sørge for at slå det til på din mac (systemindstillinger -> bluetooth), hakke af ved 'synlig', og åbne for arkivoverførsel … så er det bare at finde billedet på mobilen og vælge at sende det via bluetooth … :)

er spændt på at se den bike … :)

/ w

Kanonkuglen sagde ...

W: Hej Lars "old chap":-)!
Jeg har desværre ikke blutooth i min mobil, men infarød port i stedet, derfor skal jeg finde ud af at sende billederne til nogen som derefter kan sende dem til mig på mail:-)!
Håber alt er vel med Malou og dig... er der noget nyt om lille W?