blog top

31 oktober 2007

Nightride

For første gang siden DMKs højeste medlem, Niels Kløve, satte mig op ad Geels bakke i sommers - mens jeg kæmpede med dårlig mave, sorry men det er rigtigt - var jeg her til aften igen ude og køre nightride!



Og hver gang bliver jeg positivt overrasket over hvor sjovt, det faktisk er at køre i mørket, og at jeg faktisk gør det al for sjældent - det må jeg gøre noget ved vinteren over! Men ca. 20 friske ryttere var mødt op med lygter i panden og klar til gøgl i mørket, så det blev til to gode timer rundt i en efterårsvåd skovbund hvor både Hustlere og DMK'ere lyste natten op. Godnat...

2 kommentarer:

Anja og Morten sagde ...

Det ser dejligt beskidt ud :-)

Anonym sagde ...

Kunne ikke forstå hvorfor mine gear kørte så dårligt. Da jeg kørte hjem fra Skovbrynet så jeg hele garnituret havde løsnet sig... Godt det ikke faldt helt fra hinanden på vej hjem :-\