blog top

11 marts 2009

Nekrolog: En rouleur takker af...

Som var det en begravelse for en gammel ven, så er det med vemod at jeg efter to år og 330 blogindlæg som Kanonkuglen har valgt at takke af - for denne omgang ihvertfald!

Beslutningen har været undervejs igennem længere tid. Til tider har jeg følt mig som en udslugt kunstner, der er begyndt at tabe ordene og gentage sig selv og samtidig synes jeg, at der har været længere og længere imellem de gode historier, der tidligere gjorde bloggen levende og interessant.

I løbet af de år, jeg har haft denne blog, har det været en velbesøgt blog og været et medie hvorigennem jeg har kunne udtrykke mig om alt fra min Cannondale passion, lir og gear til, løbsberetninger og især vandrehistorier fra en mudderforskrækket rouleurs univers.


Kanonkuglen - nu fortid...

Bloggen har i løbet af de to år, den har været aktiv, også fungeret som et fantastisk medie hvor igennem jeg har lært en masse andre mennesker at kende og omvendt. Forhåbentlig har det været en underholdende og meget ærlig blog at følge med i, om mit ydmyge cykel-liv på første klasse (læses med humor) og succeser og fiaskoer - det har ihvertfald været underholdende periode for mig som blogger:-)!

Som med alt andet der forandres, så er jeg idag også et andet menneske end for to år siden, da jeg startede med at blogge. Jeg har bl.a. fået et barn, hvilket har gjort mine tidsmæssige prioriteringer anderledes, da der kun er uforskammet små 24 timer i døgnet og så ambitiøst meget jeg gerne vil nå!
Fremover vil jeg derfor i endnu højere grad koncentrere mig om min familie og venner, studie og så stadig træne og cykle rigtig flittigt - der venter stadig et Transalp i juli måned, og der skulle jeg gerne være super fit!

Så TAK for denne gang til alle jer, der har fulgt med på bloggen i løbet af årene. Måske vender jeg tilbage som blogger igen i fremtiden - hvem ved? Jeg lader dog bloggen stå i en rum tid endnu, hvis man skulle have lyst til at læse de gamle indlæg eller søge info om dette eller hint. Skulle man have lyst til at kontakte mig, kan I skrive til mig på lars(a)kanonkuglen.dk

R.I.P. Kanonkuglen 2007-2009...

24 kommentarer:

Anonym sagde ...

Som en sand mester slutter du på toppen, Lars.
Oceaner af respekt herfra..

A*et af Valby

Anonym sagde ...

Jeg har nydt at følge med i din blog Lars, så det er da lidt trist. Men samtidigt også fuldt forståeligt med din ændret prioritering.

Hygge ;-)

Olle sagde ...

Damn Lars... men forstår det godt. Enten så gør man det eller så gør man det sgu ikke, som en godt jysk ordsprog hedder :-)

Tak for gode, velskrevne indlæg tilberedt med små humoristiske svirp med halen og finurlige skarpsindigheder.

Vi ses derude på sporene og landevejene i stedet for her i cyberspace.

Anonym sagde ...

Go tur:) det smitte nok af:)

Martin sagde ...

Lars, forstår dig så udemærket.. Alt respekt og all the best..

Selv om du lukker bloggen undgår vi jo nok ikke helt hinanden :-), nabo..
Som frempind siger, så smitter det nok af....

Vi ses

Anonym sagde ...

Hej Lars

Tak for mange gode indlæg - det har været en fornøjelse at følge din blog.

God rygvind til Kanonklumpen, Kanonkuglen og resten af familien.

Mange hilsner
Jacob

Anonym sagde ...

Arhhh, Lars. Tror du ikke bare du har brug for en pause i stedet for. Vent du bare til det bliver sommer og forberedelserne til TransAlp virkelig sætter ind, så er jeg sikker på, at vi nok skal se noget aktivitet på din blog igen (håber jeg ;-)).

So long du gamle!

/Magnus

Per L Johansen sagde ...

Med masser af patos får du sidste vers af den engelske oversættelse af Lili Marlen med på din vej, vi savner dig allerede...

When we are marching
in the mud and cold,
And when my pack seems
more than I can hold,
My love for you renews my might,
I'm warm again, My pack is light,
It's you Lili Marlene, It's you Lili Marlene...

Caspar sagde ...

Hva Ba !!!???
Det kan du ikke være bekendt :-)
Ses forhåbentlig snart i skoven.
Cheers

Charlotte sagde ...

Åh, jeg er på Magnus´ hold - jeg håber at du kommer tilbage når vi nærmer os de større løb. - Det her er jo min yndlingsblog!

Anonym sagde ...

Hej Lars.
Hvad skal jeg se som min startside, når jeg åbner internet?
ja, alt tager tid og first og sidst skal komme din familie og den lille guldklump du har.
hjærtelig held og lykke med det hele og tusind tak for en så spændende blog.
Hilsen
Javier

Marianne sagde ...

Jeg har nydt at læse med, og vil savne at kunne følge dig herinde.

Dine indlæg har været velskrevet med meget gode billeder, humor og meninger.

El Diablo sagde ...

Arghhh Lars, min top favorit blog forsvinder snart;øv - øv. Er inde flere gange dagligt for at tjekke din super velskrevne historier fra det virkelige liv og har fulgt din udvikling med alle de lækre race maskiner tæt (specielt Cannondale)
kommer sku da til at savne denne side:-)
Hilsen en trofast læser

KMANN siger: sagde ...

Det er en sorgens dag:

Min mentor og inspirator ud i bloguniverset takker af. En stor leder, en lysende stjerne i natten er døende og slukkes snart. Hvilken bedrøvelig og trist besked at få.

Fat mod og lyt til Magnus og Charlotte: Måske bor der alligevel en lille ekshibitionist inden i en sand rouleur … det bliver en stor dag når Kanonkuglen v.2 kommer trillende

Lars, helt ærligt …

Kanonkuglen sagde ...

Hej Alle...

Tak for de mange fine "farvel" kommentarer og det glæder mig at min blog har været en lille humoristisk solskinsstråle i en terrorens- og finanskrisens tidsalder.

Jeg takker jer alle...

Anonym sagde ...

Du vil blive savnet

Anonym sagde ...

Hej Lars
Forstår du har fået skrivetræthed, måske nogle måneders pause vil gøre underværker, har fulgt din meget velskrevende blok og fotos de sidste 18 måneder med stor nysgerrigehed og med interesse, fulgt med i cykellir,træning og homemate energibare...
Håber du får lyst og tid igen...
Hilsen Jens Kr. DMK Oksen fra Kavlebod fælled

Mette Høgsberg sagde ...

Jeg stiller mig om bag i køen af "jubelidioter" ;-)

Som så mange andre allerede har skrevet, så har jeg også nydt at følge med.

Tak for denne gang - og medvind på cykelstien i Transalp.

Ses

jannik sagde ...

Kære Lars

Fra tid til anden går alle vist blog døde. Forstår godt tiden er blevet stram med en lille og din trænnings insats i forhold til juli måned. Det har været en sand fornøjelse at læse din blog, uden den ville jeg nok aldrig have snakket med dig.

Så jeg vælger som flere af de andre at tage dette som en pause, da jeg er helt sikker på dit sproglige univers snart er fyldt igen og søger aflastning.

Ses min ven

Lone Sand sagde ...

Jarmen, Lars...Hvad er nu den af? Du stopper!? ALle dine fans her siger at de forstår det hele og alt er godt og ok. Men det ER IKKE GODT OG DET ER IKK OK! Eller...ok er det vel nok. Men du bliver savnet her gør du! Man kan jo heldigvis følge din online i alpelandet. Lidt over 8 timer har i lagt i støvet her på 5. dagen. For dælen mand! Godt kørt og god tur videre de sidste dage dernede. Nyd familien og forhåbentlig kommer du tilbage til bloglivet, når de (der kommer vel flere:)er flyttet hjemmefra. Indtil da må du nyde familien og livet.
Vi ses derude en dag. Stor respekt og håndtegn herfra...

Anonym sagde ...

god start

Anonym sagde ...

I inclination not agree on it. I regard as nice post. Especially the title-deed attracted me to study the whole story.

Anonym sagde ...

Amiable fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.

Bunde sagde ...

START nu den fantastiske blog igen:)