blog top

28 oktober 2007

En ny begyndelse...

Som de fleste sikkert kender, så kan det i perioder være sindsygt svært at bevare træningsmomentet!
I mit tilfælde har de seneste par ugers eksamensprojekter og en tur til New York, bestemt heller gjort sit til at forbedre min fysiologiske tilstand. Faktisk må jeg også tilstå, at jeg ikke har siddet på en cykel i næsten to uger... hvilket mine ben tydeligt gjorde mig opmærksom på i dag:-).


Hovedet sir' "Kom så for satan", men benene sir' "Gi' os lige et break stodder"!

Men... ja, der var et men, bonusen ved ugers studieslid er, at jeg nu har jeg fri i næsten to uger inden jeg starter på studiet igen - wuhuu! Det er lige hvad jeg behøver for at finde ind i en go' kost- og træningsrytme igen. Min plan er derfor kort sagt; at begynde at træne struktureret igen, få gang i styrketræningen igen, spise sundt og få smidt "straf-portoen" fra N.Y.

Jeg må desværre nok også til at ændre på min træningsvaner pga. vejret, hvilket nok kommer til at betyde lidt færre, eller ihvertfald kortere landevejs- og skovture. Tilgengæld må jeg så kompensere med lidt mere indendørstræning.

Men jeg vil løbende bringe en update her på bloggen omkring fremskridtet...

4 kommentarer:

Martin sagde ...

Held og lykke med den nye begyndelse, det er jo ikke lige vejret der motiverer mest.. :-)

Hvad siger du foriøvrigt til en guided tur på fælleden og omegn som vi talte om d. 24/11 kl 10.00?
Ved godt der er et stykke tid til, men der er lige et par løb og en fødselsdag eller to der skal overståes.
Jeg annoncerer lige turen på både teamhustler.dk og mtb.dk det kan jo være der er flere der vil med.

Jeg tænkte at alle der ville med kunne mødes ved klatretårnet på artillerivej.. Så kører vi i samlet flok rundt i et par timer eller 3.
Så laver vi lige en hurtig bytter af cykel som vi talte om..

Heysan

Kanonkuglen sagde ...

Hej Martin... Tak og jeg tager med glæde imod invitationen:-)!

Anonym sagde ...

hej Drenge.
Jeg er også topklar d. 24. hvis der altså er plads til en rookie...
og hey, relanceret design på kanonkuglens blog, sprødt...!!!
ses
2500 aka. anonym aka. Andreas

Kanonkuglen sagde ...

Hej Andreas... super, efterhånden kan vi jo samle en hel trup her i Amager og Sydhavnsområdet:-)! Vi ses...