blog top

09 oktober 2007

Olie skift...

Efter succesen med at ændre olie viskositeten i min Lefty gaffel, skulle jeg selvfølgelig også forsøge det samme med min Ultra Fatty reserve gaffel til hardtailen... og jepper, endnu en gang en svirpende succes. Nu kører også den super smooth og rebounden er rigtig plush og lækker... mums!



I øvrigt synes jeg, for alle jer weight-weenies derude, at det faktisk er værd at bemærke at Fatty gaflen kun vejer omkring 1.29 kg, og sammenlignet med andre 80mm letvægts gafler er den klart den stiveste "pjort" derude:-)!

2 kommentarer:

Henrik Bunde sagde ...

Interessant læsning - surfede lige forbi din side:-) Har dog et spørgsmål ang. din afstemning - var der differentiering, om man brugte det til Mtb eller landevej? Eller lå dette ikke i spørgsmålet?
Mvh. Henrik, ABC

Kanonkuglen sagde ...

Hej Henrik...
Jeg tror din intention var at poste din kommentar til indlæget omkring pulsure:-)!
Men jeg havde dog ikke differentieret i enten landevej eller Mtb... min afstemning og spørgsmålene kunne dog godt have været mere specifikke og uddybende, men overordnet var mit formål blot at høre hvor mange som egentlig betragtede det som et reelt træningsværktøj:-)!