blog top

06 juni 2008

Skræmmende...

Så er der kun 8 dage tilbage, til jeg står på startstregen ved Nordic24 og triller ud til 24 timer i sadlen - alene!

Selvom jeg har glædet mig til Nordic24 siden i vinters, så vil jeg også vil være helt ærlig her på bloggen og indrømme at jeg faktisk synes det er en skræmmende udfordring, som rummer mange lumske faktorer der nemt kan køre mig helt af sporet.

For jeg ved ikke om jeg har psyken og den fysiske styrke til overhovedet at gennemføre 24 timer i sadlen? Har jeg styr på væske-, mad- og saltindtaget undervejs i løbet og kan min mave mon holde til et så stort kalorieindtag uden at give problemer?
Og holder ben, min ryg og nakke til de mange timers aktivitet og kan jeg undgå kramper, eller ender jeg med at være helt færdig allerede inden vi kører ud med lygterne på? Men jeg er klogere efter næste weekend og gennemfører jeg blot er jeg meget tilfreds.

Indtil da gælder det blot om at time den sidste uges træning op løbet, således at jeg er helt udhvilet og klar. I den kommende uge lige skal jeg også lige have helt styr på de praktiske detaljer med gear, mad og transport. More to come...


I bedste Astana "Men In Black" stil trænes der i sort... noget at skjule?

12 kommentarer:

jannik sagde ...

Hej Lars

Jeg ikke et sekund i tviel om du har hvad det kræver det har du besvist, men derfra og til at sige det er lige til er der jo langt. Men alt i alt tror jeg på dig, desværre kan jeg vist ikke komme og heppe på dig ( noget med en ferie siger hun ;)

Held og lykke

vi ses søndag

Anonym sagde ...

Hej Lars.
Du kommer bare over til Camp Hustlerne og får en krammer hvis det blir for uoverskueligt.. ;o)
Rigtig Go tur - jeg skal nok heppe på dig....
Hilsner Herfra
Andreas

Kanonkuglen sagde ...

Hej Jannik og Andreas... efterhånden skulle man jo tro jeg var Hustler med al den support jeg får fra jer - TAK:-)! Vi ses...

jannik sagde ...

Alle er vel hustlere inderst inde ;)

måske når du bliver gamle vi kan få glæde af dit selskab.....

ses imorgen

Kanonkuglen sagde ...

Du har ret... Hustler eller Roleur, det kommer vel ud på ét:-)!
Og jeg er allerede GAMMEL... fylder snart 30...

Martin sagde ...

Yo.. Jeg tror på dig Lars, det ved du.. ;) Jeg sender happy tanker din vej på lørdag når jeg sidder med et glas amarone og nipper til min bøf der har syddet på weberen..

Hav et super race, og husk disse vise ord fra en gammel hustler:

"Det handler ikke om at køre stærkt, det handler om at se godt ud..."

Held og løk, fra den billige ende af bryggen.. ;-)

Henrik Bunde sagde ...

Det lyder super:-) Men det lyder også nemt??? Du skal jo bare være mentalt parat:-) Husk - dit kropssprog påvirker din underbevidsthed og at råbe om hjælp er ikke en svaghed, men en styrke - så skrig løs derude i skoven og gør som jeg - TÆNK at der altid er nogen derude, som har det tredive gange værre end dig:-)
Hvad siger du til en rolig rulletur på raceer på Amager med efterfølgende Café Latte på Lynetten eller lign Mandag eller Onsdag formiddag? 29804438:-)

Henrik Bunde sagde ...

bare send en sms:-)

Kanonkuglen sagde ...

Martin: Tak gamle jas... jeg vil bande og svovle og tænke på dig, når jeg er helt færdig... mens du sidder og nyder din rødvin og bøf:-)!

Henrik: Hej... og mange tak for tilbuddet, jeg har desværre undervisning begge dage, af Hr. Nybo ham selv. Men jeg vil gerne tage dig op på tilbuddet så snart min eksamen er overstået - tak:-)!

Henrik Bunde sagde ...

Helt fint:-) Hør nu efter i hans undervisning, han kan blive noget så arrig hvis man ikke følger med:-)
:-)H

Anonym sagde ...

Hej Lars
Jeg kommer helt sikker med barnevogn og hepper på dig og hvis der kommer mudder, vil jeg godt tage hjem og vaske dit Assos tøj så det skinner til præmieoverraskelsen ;-)

Köser sagde ...

Kør nu pænt - og tag ekstra bremseklodser med... der kommer regn i weekenden (O;