blog top

19 januar 2009

Så er det tid igen...

Pga. en smule ømhed i knæet, valgt jeg at stå over på gårsdagens Slushcup i min egen baghave ved DR byen, så herfra har jeg intet at berette i denne omgang. Dog gik det vist vildt for sig, med adskillige styrt og en enkelt rytter der blev sendt på skadestuen.


Slushcup i DR byen...

Hvad jeg til gengæld kan berette om er at jeg idag, lige nu, er startet på en skrive uge-opgave om idræt og politik. Opgaven skal være færdig, done, finito på fredag kl. 12, så jeg skal se at komme igang inden jeg fortaber mig i overspringshandlinger én masse... såsom at sidde her og skrive blog-indlæg!


Studielivet med næsen i bøgerne...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Go Arbejdslyst Champ......
sez
A*et

Anonym sagde ...

strong mind = strong body

Anonym sagde ...

strong mind = strong body

Anonym sagde ...

Held & lykke med opgaven ol' buddy … W.