blog top

25 november 2008

Der er liv...

Med mine evner til at "forsvinde" i perioder her fra bloggen, skulle man tro at jeg kørte med licens under den Kasakhstanske fane og havde lært et par tricks eller to af Vinokourov og drengene fra øst om hvordan man undslipper uønsket "bevågenhed"!
For det er næsten en skandale at jeg ikke har skrevet her på bloggen i over en uge, men det skyldes ikke at lysten har manglet men snarere at jeg ikke syntes at jeg har haft noget at skrive om og så har der været andre fronter åbne.


Tidlig tirsdags aftenride over Kalvebodfælled...

Hvad jeg dog har at berette om er, at jeg siden sidst jeg skrev på bloggen er begyndt at køre nightride igen i mudder og pløre i skoven og på landevejen. Selvom det strider dybt i mod min italiano-natur så smiler og hilser jeg pænt på hver en pløreplet i skoven, på saltbunkerne på vejene og hilser vintervejret velkommen - vi skal jo alle være her.

Ellers så passerer ugerne forbi med studie, babyliv og spinning hvor jeg i forrige uge fik fint besøg af Team Hustlers husfotograf ham selv, Jannik Stuhr, til en tidlig morgenspinning time i Sydhavnen - læs evt. hans beretning her...


Tidlig, tidlig morgen...

Det var alt for nu... jeg er snart tilbage på tasterne igen!

6 kommentarer:

Henrik Bunde sagde ...

Er det JJ Haedo vi har der:-) og hey - få nu nogle højere sokker på ...

Kanonkuglen sagde ...

Højere sokker!!! Du må være sindsyg, tror du det er Lance Armstrong der kører?

Martin sagde ...

Jeg troede fandme lige at du havde hevet hele familien afsted til varmere himmelstrøg.. Godt at høre der er liv i dig :-)

Anonym sagde ...

Så meget som du træner, så kommer du til at køre hurtig til slush!!!!

Eller lad mig sigde det på en anden måde.. DU SKAL...

CSA

Kanonkuglen sagde ...

Martin: Ja... der har været stille på bloggen min ikke stille fra børnesengen -hylen og skrigen natten lang:-)!

CSA: Ja ja... jeg skal nok:-)! Især hvis jeg skal følge den formkurve du blæser af for tiden...

Anonym sagde ...

Cykling og børn skal passes - ellers smutter vi udover kanten ;-)
http://peecee.dk/upload/view/141724