blog top

20 februar 2008

"Reliiiiiiiiief"...

Efter 4 ugers venten, var det i dag dagen hvor resultaterne fra Anatomi & Biomekanik eksamen i januar blev offentliggjort.
De sidste par dage på studiet har været præget af en nervøs og anspændt stemning... for var eksamen alligevel gået helt så godt som man troede? Jo tættere vi er kommet på resultat afsløringen, jo mere tvivl er der opstået i mit sind og blandt mine medstuderende... er man bestået eller ej?

Så det var med en noget spændt mine, jeg idag bladrede resultatlisten på August Krogh Institutet igennem... og heldigvis, nr. 42 var bestået med et 7 tal - hvilket vist nok svarer til et 8-9 tal efter den gamle skala! - WUHUUU!

Så nu er jeg "off the hook" indtil næste store eksamen i fysiologi... men den tid den sorg.

8 kommentarer:

Duder sagde ...

Tillykke med det. Et 7-tal i 7-talsskalen svarer til 8,45 i den gamle skala. Det har jeg ihvertfald fundet ud af vha. lineær regression...

Anonym sagde ...

STORT tillykke med det!
Det er virkeligt flot og velfortjent.

Ved du forresten jeg snart kommer og bor hos jer en lille uge? Glæder du dig ikke allerede ;-)

Marianne

Martin sagde ...

Supergodt, tillykke. Var det en stopprøve?

M

Anja og Morten sagde ...

Tillykke! Well done. Aaaaah de glade studie-dage. Dem savner man naesten :-)

Kanonkuglen sagde ...

Hej Duder: Jamen tak tak... og så ved jeg nu at et moderne 7 tal det svarer til 8,45 på den gamle skala:-)!

Marianne: Tak... glæder mig allerede til du komme og besøger os, så skal vi drille hende du ved nok:-)! Var hun iøvrigt god til foredraget?

Martin: Tak... det var ikke en stop-prøve, men det betyder at jeg nu ihvertfald kan gå videre næste år, i det tilfælde at jeg dumper fysiologi:-)!

Morten/Anja: Tak tak... ha haaaaa.... jeg kan næsten forestille mig dig drømme dig tilbage til studielivet på SU og pasta igen:-)!

Anonym sagde ...

Når jeg kommer skal vi spise brunch eller lækker sandwich ;-)

Og jeg må indrømme, at hun var kanon til fordraget!


Marianne

KMANN siger: sagde ...

Stort tilykke, det er godt gået!

Håber snart vi skal kigge på noget MTB.DK v 2.

Kmann

Kanonkuglen sagde ...

Hej Mariane: Det vil jeg glæde mig til:-)!
KMann: Tak... og jepski vi skal snart se på noget design:-)!