blog top

09 februar 2008

Status...

Det har desværre været en lidt sløv uge på bloggen, selvom jeg igen har overskud og tid til at holde liv i bloggen. Men årsagen til min manglende aktivitet skal såmænd findes i, at jeg ikke synes jeg har haft noget at sige... ja tro det eller ej!
Et kig rundt på en række andre danske cykel-blogs afslører da også, at en vis radiostilhed synes at have ramt blogland for tiden - så tilsyneladende er jeg ikke den enste der har tabt mælet?

Men den forgangne uge har budt på studiestart med nye fag og gensyn med resten af mine studie-buddies. Tilsyneladende virker den blok jeg lige er påbegyndt som en "easy" mellemperiode, inden vi til foråret skal have fysiologi... et fag hvor dumpeprocenten er skræmmende høj - men den tid den sorg!
Ellers har min uge stået på den sædvanlige styrke- og cykeltræning, dans, svømning og mit første bekendtskab med håndbold... hvilket har efterladt min højre skulder og skrå mavemuskulatur vanvittigt ømme og mørbankede som benløse fugle.

Ugens hit var dog en lørdag morgen med høj sol og forårs-agtige temperaturer og tre en halv time i skoven. Vejret i dag fik mig til at føle som jeg tror Frankenstein må have følt da han fik en omgang elektro-shock... ALIIIIIIIIIIIIVE... MUURRRRHHAAAAAAA!

2 kommentarer:

Steen Go'e Ben sagde ...

Hvoffer kom du ikke ud på rammen idag, vejret var omend endnu bedre idag, vi fik en laang teknisk episk 5 timers tur med kaffestop, gode spor og ikke så meget mudder- selv en frossenpind som dig må snart kunne smide parkacoat'en og komme med ud og lege med drengene! ;o)

Ses gamle swinger - Stone.

Kanonkuglen sagde ...

Hej Stone... jeg var skam også ude - mødtes med Rommedahl allerede kl. 8. Men du har ret det var et helt fantastisk vejr - det var lige før at jeg kunne tage et af mine mange thermo lag af:-)!
Vi ses snart gamle jas...