blog top

13 februar 2008

Velkommen til Spunken...

Selvom dagens nyhed intet har med cykling at gøre, så kan jeg nu endelig offentliggøre at jeg skal være far til august!

Lige nu er barnet blot 3 måneder gammelt og en bette 7 cm lang pjevs i min kærestes mave. Barnet ligner på nuværende tidspunkt også allermest en lille Spunk... som var slik fra min barndom - Mmmm Spunk!

Offentliggørelsen forklarer selvfølgelig også hvorfor det er min kærestes søster, Marianne, som er blevet min directeur sportif og skal hjælpe mig igennem Nordic24 til sommer.

Men velkommen lille Spunk... du ser din far og mor om 6 måneder!


Vores lille Spunk...

12 kommentarer:

Martin sagde ...

Jeg kan slet ikke få mine hænder ned :-)

Tillykke tillykke, kæmpe nyhed.

Hils endelig spunkens mor og sig tillyke også..

Hilsen fra bryggen.

Anonym sagde ...

Mange gange tillykke fra en glad moster.

Men... det er vel ikke kun derfor jeg er blevet directeur sportif... det er vel fordi du mener, jeg er den bedste til det???
Det tror jeg nu selv jeg er ;-)

Kanonkuglen sagde ...

Hej Martin: Tak tak... dejligt at du er så glad på vores vegne:-)!

Moster Marianne: Jepski... du er skam den bedst egnede til jobbet, men du kender Henriette hvis jeg sagde at du var bedre end hende til jobbet... så har vi balladen med hende igen:-)!

Unknown sagde ...

Stort tillykke - glæd dig.
Børn er næsten så stor (og dyr) en fornøjelse som cykler :-)

Og du må vel hellere få Morten Bjørn til at designe en Cannondale børne-trailer.

mvh
kim

Anonym sagde ...

Tillykke Lars
Bryggen bliver beriget med endnu en Cannodale-fan. Det er vel umuligt at blive andet med en far som dig...
Det er da fantastisk. Et lille mirakel.
Tillykke til Jer begge to ;-)

Spunk, egentlig et sødt kælenavn!

Anonym sagde ...

Hej Lars og Mutti

Tillykke med den glædelige nyhed - det bliver rigtig stort!!

Ditte

Henrik Bunde sagde ...

Tillykke herfra med den kommende Cannondal forøgelse. Et stort, men pragtfuldt skridt i tilværelsen. Man siger jo, at man bliver en bedre rytter når man får børn:-) Tillykke endnu engang.

Anonym sagde ...

Hej Lars

Tillykke til både dig og kæresten... ses på lørdag :-)

/Magnus

Kanonkuglen sagde ...

Hej Kim: Tak... og ja vi må sætte Morten til at kreere et trehjulet Cannondale design vidunder:-)!

Hej Mette: Tak tak...og ja Spunk er faktisk et meget sødt kælenavn:-)!

Hej Ditte: Tak for det, dejligt at høre fra dig. Jeg hilser Henriette...

Hej Henrik: Tak... hvis man bliver bedre til at køre på cykel af at få børn, så må jeg straks igang med den næste:-)!

Hej Magnus, Tak tak... og jepski, vi ses på landevejen lørdag:-)!

KMANN siger: sagde ...

Også stort tillykke herfra. Jeg kan kun give kim ret – specielt hvis i er så heldige at få en lille Cannondine. Anyway - det er det største i ens liv, men det finder du ud af il August.

Kmann

PS: Spunk er slang for sædcelle på Am'kansk – hvis du ikke er klar over det.

Anonym sagde ...

Tillykke Lars - det er stort!

Kanonkuglen sagde ...

KMann & Rolf... tak tak - happy trails:-)!