blog top

24 september 2008

Hvem er den "rigtige" Kanonkugle?

Der hersker for tiden stor forvirring i cykelverdenen, en dirrende chok tilstand synes at have indtaget branchen!



Så glem alt om Armstrong bizarre Astana comeback, Basso's snarlige genkomst til pelotonen eller Team Saxo Banks luder skift til cykelverdenen svar på Microsoft.
Næhhh... den sag der for tiden synes at tiltrække sig den allerstørste opmærksomhed, handler om hvem der i virkeligheden er den rigtige Kanonkugle?

For minsandten om ikke jeg har fået mig en navnebror i Mark Cavendish ifølge Ekstra Bladet!
Jeg vil dog gå så langt som til at indrømme at Cavendish i bogstavligste forstand er mere Kanonkugle end Kanonkuglen selv, når det kommer til at spytte nogle watt i pedalerne - men en promenade roleurs elegance og sans for palermo lir har den lille britiske sprinter fyr altså ikke!
Men hvad gør det når man kan vinde fire etaper i Tour de France?

4 kommentarer:

KMANN siger: sagde ...

Kanonkugle, der findet kun en rigtig kanonkugle i cykelverdenen. Alt andet er dårlige efterligninger og så er det ligegyldigt om de så vinder alle protours!

Kmann

Köser sagde ...

jamen.... lars - det er flere mdr siden at jeg gjorde dig opmærksom på denne "slip up " i den internationale presse...

Mark "cannonball" cavendish...tjek dine gamle "kommentare"....!

(o;

ps... der er masser af roluers - så hvorfor ikke 2 kugler høh....

jannik sagde ...

Du er naturligvis den sande Kanonkugle . . .

ingen tvivl derom

Kanonkuglen sagde ...

KMANN: Præcis mine ord... jeg stævner ham fandme:-)!

Köser: My bad, my Bad... sorry gamle jas, det er slipped my attention. Og du har måske ret, en hvorfor ikke "dos bolos", som man sir' på spansk:-)?

Jannik: YES SIR... det kan jeg li' at høre!