blog top

18 september 2008

Så skal vi til det igen...

Min yderst temperatur sensitive krop har registreret efterårets ankomst og snart er endnu en forbandet vinter på vej - allerede spørger jeg mig selv?



Så vi skal til det igen... at træne i aften skumringen, i dårligt vejr, på oversaltede veje og i plørede skovbunde med lygter og store knopper.
Men der er ikke nogen vej udenom, når man nu ikke tilfældigvis bor på en anden koordinat end 56˚ nord/10˚ øst.

Men jeg er så småt gået i gang med at planlægge næste års sæson og forberede mig belært af dette års erfaringer. Sæsonen 2009 skulle gerne skulle indeholde lidt udenlandsture og løb. Jeg er også rimelig sikker på at jeg ikke prøver mig med endnu en 24 timers fadæse igen - foreløbigt! Men man har jo som bekendt et standpunkt til man tager et nyt?



I efterårets depressions fremkaldende timer, kan vi dog glæde os over lyset fra Cannondale 2009 news, b.la. en endnu lettere Lefty - det er vanvittigt! Se Cannondale 2009 her...

4 kommentarer:

KMANN siger: sagde ...

Hmm … Cannondale kan godt få en til at ligge søvnløs lidt. Troede ellers lige jeg havde en fed cykel ;-)

Men så er det jo godt vi har en lang kold vinter at drømme i. Selvom jeg npk har det lidt som dig … var det virkeligt den sommer?

Schrage sagde ...

Damm.

Kunne være man skulle blive Cannondale mand....

Temptation:
http://gb.cannondale.com/bikes/09/ce/model-9RCL1C.html

Nogen der kender noget til udsalgspriser?

Kanonkuglen sagde ...

Hej KMANN: Sådan er det... hver gang der kommern nyt, bliver ens top låge nedgraderet - det er natures way:-)!

Hej Michael: Ja det ser ikke dårligt ud - kender ikke udsalgspriserne, men prøv at søg lidt rundt på nettet, somregel er der nogle forhandlere der får lagt priser lidt for tidligt ud.

KMANN siger: sagde ...

Ja, det er det tunge lod banken på trækkes med ;-)

I øvrigt fed hjelm Claus har der, er det en ny "lightweight" eller er det hvad jeg tror det er?

Kmann - den moralske