blog top

26 august 2007

Jeg hader regn...

I dag var første gang jeg var på officiel søndagstur med DMK siden mit 24 timers løb! På trods af sol på himlen inden afgang, så begyndte det selvfølgelig at regne fuldstændigt vanvittigt i det moment jeg begav mig afsted... og allerede inden min tur rigtigt var kommet i gang, var jeg total gennemblødt og iskold! Skovbunden var selvfølgelig også et plørehelvede, og min bøn om blot at få 100 meter tør skovsti, ønskede "the Allmighty" ikke at skænke mig!

Så er det jeg spørger mig selv; hvorfor er det, at hver gang jeg vover mig ud på mountainbiken, så synes en syndflod at skylle ned over landet?
Jeg hader regn, mudder, kulde og blæst ... alt hvad der er typisk for den danske sommer! Jeg tror sgu at jeg emigrerer...

1 kommentar:

Steen Go'e Ben sagde ...

Lars altså, det er sgu sløjt at du bringer dårligt føre med dig, hvorend du færdes, skal du ikke snart på genopdragelses-tur til det jyske, så vi andre ikke skal døje med at du er evigt uvenner med Thor - Odin, Peter Tanev & hvad de ellers hedder?

Steen ;o)