blog top

11 august 2007

Min sommerferie er næsten slut...

Hvorfor er det at sommerferien altid føles for kort og vinteren for lang?
For mit vedkommende er sommerferien stort set slut. Jeg har blot en lille uges arbejde tilbage og derefter starter jeg på nyt studie - Idræt! Jeg glæder mig, men er også spændt og lidt nervøs for hvordan det det hele bliver:-)!



Men min sommerferie er stort set gået med at arbejde, et lidt kikset 24 timers løb, et ophold i Berlin med min kæreste og hendes sjove Søster og som rosinen i enden, en uge i sommerhus i Rågeleje - ledsaget af familiens ældste medlem, min 96- årige mormor Optursgøjser, som nok ved hvordan alting var bedre i gamle dage, lige indtil jeg minder hende om hendes generations to verdenskrige, Gulag, Mao og manglende velfærds-danmark! Så får piben hurtigt en anden lyd:-)!

I år havde jeg dog insisteret på at få en cykel med, og det blev til nogle fantastiske ture i Tisvilde Hegn i de tidlige morgen-sommer timer.
Og nåh ja... for de af jer, som er nysgerrige omkring min vægt fremgang, eller rettere nedgang, så må jeg sige at en uge i selskab med min mormor som kostvejleder, ikke helt har den ønskede effekt!









Ingen kommentarer: