blog top

17 august 2007

Jeg mangler et bjerg...

Det er nemli' lige hvad jeg gør... et bjerg i baghaven er hvad jeg trænger til! Jeg tror sgu at jeg skriver til Ritt, at Københavns Kommune skal droppe byggeplanerne i Kløvermarken og istedet anlægge 2000 højdemeter alpe-cykel-paradis på Amagerfælled!



Og det vil selvfølgelig også være til gavn for andre end mig... f.eks. så slipper dansken for bevæge deres sarte legemer tusindevis af kilometer sydpå hvert eneste år, døje med fremmed mad og diarre!
I øvrigt vil det også medføre en kraftig reduktion af drivhusgasser, et emne som synes at være yderst mode-rigtigt i disse tider, og i samme forslag tilfredsstilles også både charterturisten og økoflipperen - SF'eren og DF'eren hånd i hånd... det er politisk spin på højt niveau:-)!
Men bortset fra ulemperne ved det danske vejrs præ-menstruelle humør, så er idéen fabelagtig... jeg er overbevist om at Ritt-pigen vil værelydhør overfor mit forslag? Jeg går straks igang...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Idéen er visionær, min ven! Men du må nok nøjes med VM Bjerget ude i Ørestaden :-)

/Peter (www.pisling.dk)

Kanonkuglen sagde ...

Hej Peter... Ja "VM bjerget" er nok det eneste med højde vi i nyere tid har fået opført herude:-)!
Fed website du har i øvrigt...