blog top

03 oktober 2008

Gold Member...

Jeg har alt for længe overvejet at melde mig ind i en landevejsklub. Jeg har endda skrevet om det her på bloggen før uden at komme nærmere et medlemskab af den grund.
Men nu hvor sæsonen er gået på hæld, vinteren på vej og træningslysten til at køre i sub 10-15˚ daler, er det på tide at jeg får taget mig sammen og fundet en landevejsklub, så jeg en gang for alle kan få lært alle de garvede landevejstricks samt hvor og hvordan jeg skal stikke nålen i:-)!



Men det store spørgsmål er nu, hvilken klub jeg skal vælge! For hvilken klub vil mon bedst passe til en træningslysten storby rouleur med pomade hår og lyserød poloshirt?

4 kommentarer:

Henrik Bunde sagde ...

insinuerer du at der er doping i landevejssporten - magen til frækheeeed!
Pas nu på hvad du gør - både med klub og kommentarer - landevejssporten herhjemme er meget indspist:-)
A-----B-----C

Kanonkuglen sagde ...

Doping i landevejssporten... ikke tale om, spørg bare Fränck, Lance eller Vino!
Og tak for rådet, jeg passer på ikke at stikke næsen for langt frem:-)!

Unknown sagde ...

Hvad sker der for at du har sat din SystemSix til salg?

Kanonkuglen sagde ...

Hej Kristian: Ha haaaaaaa... der smedes planer i det Københavnske:-)!