blog top

23 oktober 2008

Overspringshandlinger...

Et fænomen der som en mørk skygge følger alt der vedrører eksamensforberedelse er overspringshandlinger - og gerne en masse af dem!



Derfor også dette indlæg... som ikke er andet end ren og skær overspringshandling, da jeg i dag har lidt svært ved at komme til bøgerne. På den måde bilder jeg mig selv (og jer læsere) ind at jeg rent faktisk laver noget nyttigt når jeg skriver på bloggen, når jeg istedet burde sidde med snuden dybt i arbejdsfysiologien!



De sidste 14 dage har for mit vedkommende heller ikke været den træningsfest jeg havde håbet. Men de fleste kender det sikkert. Man kan sidde og lægge sig en stor slagplan og et stort opslået træningsprogram, men livet og hverdagen har det ofte for vane at ville det anderledes og derfor har jeg måtte indrette mig efter det = meget færre træningstimer end planlagt, buuh huuh...!
Idag var dog en lille undtagelse da jeg trængte til at komme et par timer væk fra skrivebordet på en dag med solskin.

Hvad jeg dog kan glæde mig til er to ugers ferie lige om hjørnet... wuhuuu så er der tid og ro til træning og "kvalitetstid" med den lille familie:-)!



Ahhh... det var rart at få skrevet lidt om intet her på bloggen, så er der en overspringshandling mindre for i dag...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den trøje der!!! Du ved det selv....

CSA

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaaa... ja ja, ved godt at det ikke er Assos:-)!

Marianne sagde ...

Så Onkel Lars,
Nu kommer jeg snart og forstyrre dig... glæd dig!

Faster Møller