blog top

14 oktober 2008

Trikot designs...

Som de fleste piger har det med sko har jeg altid haft en fetish med at samle på vel designede cykeltrikoter - jeg tror det stammer fra min design baggund? I dag dumpede så en pakke ind af døren fra klassens slemme dreng - Rock Racing.


Man er ikke i tvivl om at denne pakke "ROCKS"......

Af og til dukker der et trikot design op som enten i sin farve komposition, grafiske detaljer eller anderledes stil bare "ROCKS"!
Og netop Rock Racing - et amerikansk cykelhold som har mange dopingsyndere i stalden - har virkelig brudt alle designgrænser for hvordan en trikot kan se ud.
Jeg er meget imponeret over opfindsomheden og den grafiske stil, som bryder en meget konservativ design kultur blandt mange cykelhold. Jeg ville ønske at det var mig der var designeren bag Rock Racing's design.

Rock Racing gør også noget, som ingen andre cykelhold gør. Nemlig at designe nye trikoter til hvert af de større løb Rock Racing deltager i. Vildt... og noget der virkelig åbner op for hele tiden at skabe noget nyt, være kreativ og at skabe stor opmærksomhed. Men prøv selv at kigge forbi Rock Racing for at se deres mange forskellige trikot designs her...


Rock Racing og Toyota United, et par af mine yndlings trikot designs...

11 kommentarer:

Martin sagde ...

Heeeeeyy...

Prøv at tjekke den her: http://www.primal-sports.com/pc-16-5-team-usa-mens-cycling-jersey.aspx

Primalwear.com har rigtig mange fede designs..

Ses der

M

Bjarke sagde ...

Du har så evig ret. Har selv været så tæt på at købe en trikot udelukkende pga design. Men en dyb indånding fik mig (desværre?) på andre tanker, og pengene blev brugt på et nyt kompas til Adventure Race.

Anonym sagde ...

hmmm tak fordi du spurgte..Dickface..

Anonym sagde ...

Doping snydere...?? hvad snakker du om...!!!
Tyler H havde en ufødt tvillingebror, det er det eneste... serius.
og Oscar Sevilla han er jo bare spanier, de må gerne...
ses champ,
troede ellers kun du skulle køre i hvidt fremover..
Andreas

Kanonkuglen sagde ...

Martin: Har lige tjekket dem, og de er en tand for meget for mig. Lidt for meget airbrush agtige:-)!

Bjarke: Ja ja... man må jo prioritere.

Claus a.k.a. Anonym: Sorry... sorry... sorry:-)!

Andreas: Og ja min plan var bestemt også at køre i hvidt fremover, men efter der har været snak om dopingtests til Dustcup og Slushcup, så kører jeg i sort for at gemme mig lidt i mængden:-)!

Men... siden hvornår har hvidt ikke klædt en gentleman?

Michael sagde ...

Skal vi snart se billed af tøjet du har modtaget... :-)

Flot cykeltøj de laver ;-)

Kanonkuglen sagde ...

Sneglen: Jepper... jeg bringer snarest lidt billeder...

Morten Laursen sagde ...

lækkert tøj. Men godt 1000,- for en trikot? Du må være crazy :-)

Ska den på til Rommedal Classic?

Ses, Morten

Kanonkuglen sagde ...

Hej Morten... jeps du har ret i at det ikke er helt billigt. Men en sucker som mig faldt for designet, og så er man jo en slave af moden - ikk´:-)!

Anonym sagde ...

"Ska den på til Rommedal Classic?"
det tror jeg ikke du skal regne med Morten.
Jeg er næsten stensikker på at det store K dukker op sit 8mm. Assos Neopren-fullBody suit og tykke tykke handsker;o)
ses suckerz
A'et

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaaaaa... Jepper Andreas det har du helt ret i:-)! På det det varme kluns.