blog top

06 oktober 2008

3, 2, 1... vi kommer op!

I fordums tåger af gamle blogindlæg, skrev jeg i februar et beskedent indlæg om at jeg skulle deltage på et instruktør kursus, således at jeg ved siden af studiet kunne arbejde som Spinning Instruktør. Det endte dog med at med at jeg dengang udskød kurset, fordi der var en eksamen og en Mallorca tur der kom i vejen - C'est la vie!

Men nu har jeg så endelig fået færdiggjort kurset og er klar til at gøre min entre på de svedige instruktør podier i nærmeste fremtid. "Kom så trææææææd I kan sagtens - lømler..."!

8 kommentarer:

Marianne sagde ...

Tillykke! Det er flot, syntes jeg.

Måske skal jeg have min første spinningstime hos dig? ;0)

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaaaa... JEPS næste gang du kommer til Kbh, så skal du med.
Så skal jeg nok lade være med at køre for meget på dig oppe fra podiet... ha haaaaaaa! Det er bare for sjov... du vil få en god og sjov oplevelse, ellers kan du jo altid køre med på en Senior time:-)!

Anonym sagde ...

Hvor kører du henne?

Kanonkuglen sagde ...

Jeg har netop fået job i FitnessDK i sydhavnen - København:-)!

Anja og Morten sagde ...

Velkommen i klubben.
Koerer du omkring jul? Saa vil jeg nemlig gerne have et gaeste-kort...

Kanonkuglen sagde ...

Hej Morten... ja måske kører jeg i julen, alt efter hvilke timer jeg får hvor. Indtil videre har jeg nogle morgentimer og enkelte dagstimer i FitnessDK. IOg gæstekort... yes sir, jeg prøver at skaffe et.

Anja og Morten sagde ...

Hey du behoever ikke at skaffe et gaestekort lige foreloebig. Jeg kan selv faa et hvis jeg ved du koerer en time. Det maa vi lige vende tilbage til naar vi kommer taettere paa jul.

Kanonkuglen sagde ...

Hej Morten...

OK:-)!