blog top

18 oktober 2008

Klar til "Alperne"...

I morgen søndag er jeg blevet inviteret med til landevejsløbet Alpetramp på Fyn. Så Cervéloen er nypudset og benene ved at være klar til masser af Fynske bakker.

Det eneste lille minus er dog, at jeg som en dårlig Oscar Freire kopi den senere tid har døjet lidt med en lille fedtknude i skridtet (kommer ofte i perioder med meget cykling eller spinning), hvilket ikke er særlig behageligt. Men det kan jeg sagtens overleve, så det er kun vejret eller uheld der kan slå en storby Rouleur ud i det Fynske:-)! Reportage følger...


Nypudset og klar...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det fænomen bøvlede jeg også med.
Løsningen for mig var buksefedt...

Kanonkuglen sagde ...

Hej: Jepper jeg bruger buksefedt, men jeg får det alligevel i ny og næ:-)!