blog top

06 juni 2007

Intet nyt fra fronten... og dog!

Det er efterhånden en rum tid siden jeg sidst har blogget, men jeg har ikke haft meget at belemre jeres sjæle med:-)!
Men i dag, hvor jeg burde havde siddet med næsen dyppet i bøgerne, valgte jeg i stedet til at hoppe på racercyklen et par timer for at få motioneret mit sarte rokoko-legeme. Og der er mildest talt intet der kan forny en en slap "læse-muskel" bedre, end et par timer på min noble Cannondale stud!



I dag var også dagen hvor jeg måtte erkende at mine dæk på raceren, efterhånden er ligeså gennemhullede som maskerne i min mormors hudfarvede nylonstrømper, med det resultat til følge at jeg punkterer konstant! På vejen hjem var jeg derfor et smut forbi Heino Cykler for at købe et sæt friske og gummi-frodige Continental GP4000 dæk, samt en fiks "side-access" drikkedunk holder som jeg skal bruge til Nordic24 i næste uge - uhhh er det allerede nu!
Ellers er der blot at berette at vores Louis cykeltrøjer stadig ikke er kommet, da trykkeren havde "glemt" os... FJOLS! Men fredag har han lovet mig at have dem klar!
Ugens allerbedste nyhed er dog... at min Lefty ligger klar som en smuk Haitiansk skønhed og venter på mig hos Louis Cykler. Wuhuuuuu... så håber jeg blot, at den også kører ligeså smooth som Haitiansk skønhed:-)!

Ingen kommentarer: