blog top

01 juni 2007

Nyt DMK tøj - endelig!

Jeg har ventet og ventet... og mildest talt været ved at briste af spænding på at se "min baby" det nye DMK tøj i "real life"!
Og der er kun een ting at sige BRAVO BRAVO! Det er blevet endnu bedre end jeg havde turde håbe på (se tidligere indlæg), både farverne og tøjets kvalitet er helt perfekt. Og hvis jeg også lige må bemærke, så passer tøjets farvekombination som hånd i handske med min Cannondale Rush:-)! Men i aften bliver første gang det nye tøj skal flashes, jeg skal nemlig på niteride:-)!

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Sikke flot fyr du bliver endnu engang.
Din kæreste skal passe godt på dig og varte dig op til de der 24 times løb, ellers kommer der bare en anden cykel-varte-op-pige :-D

Kanonkuglen sagde ...

Marianne: Jeps... jeg glæder mig også til at hoppe i den stramme Lycra:-)! Henriette hun glæder sig også rigtig meget til 24 timers løbet! Tror jeg sådan da...:-)! Hun er jo ikke den store fan af motion, som du sikkert er bekendt med?

Marianne sagde ...

Ja det er jeg vist bekendt med. Hvornår er det dit første løb er? Hvis jeg nu havde fri kunne jeg komme og heppe :-)

Steen Go'e Ben sagde ...

Uha du bliver fin Lars, men husk nu din grønlænderpjækkert til nightride-delen af løbet, du skulle jo nødig fryse r***n ud af bukserne!

Ses du - Steen.