blog top

08 december 2008

God damn it...

Efter at have siddet klar i slåbrok og med en let hovedpine foran computeren søndag kl. 12 for at "ansøge" om startplads til Transalp 2009, har min makker og jeg i dag fået beskeden om at vores team ikke er blevet udtrukket blandt de heldige til start - ØV!

Der er dog et spinkelt håb endnu, da der trækkes lod blandt 150 ekstra startpladser i starten af januar. Så måske er vi så heldige at blive trukket op af hatten dér?
Men so far... intet Transalp til os, så nu må vi kigge os om efter andre alternativer!

10 kommentarer:

Henrik Bunde sagde ...

nedtur - vidst ikke at de trækker lod om deltagelse - det er da skod!!! nå, hvad ved jeg. Jeg syntes jeg engang så der var et lignende løb i samme område en uge eller to senere? undersøger? Jeg er faktisk selv v. Garda området på dette tidspunkt:-) håber i får held ved næste lodtræning...

Michael sagde ...

Det er sgu da surt, vi må håbe i finder andet eller bliver udtrukket i januar.. Ville være godt at følge :-)

Martin sagde ...

Hvad med et rigtig preuser løb: http://www.bike-transgermany.de/englisch/index.html

:-)

Kanonkuglen sagde ...

Henrik: Ja top skod, men sådan set er det vel fair nok så man ikke er hindret (crash) når tusindvis forsøger sig samtidig med at bestille billetter online!

Sneglen: Ja... så må jeg skrive om noget andet:-)!

Martin: Jo tak... har allerede kigget på det, men højdeprofilen er til grin, det SKAL gå opad:-)!

Martin sagde ...

Jeg har kig på noget i italien ved svigerpappa du ved.. Det er i Juli..

Sender lige link når jeg kan finde det..

Anonym sagde ...

her får du hm: http://adventurerace.com/eng/english.htm

Knap 5000 på 1. etape! :-) Men mudder til livet er vist ikke lige dig..

Og eller er der jo http://www.mtbchallenge.com/, men det har du vel også kig på?

/Krogh

Anonym sagde ...

Hej chaaaamp
jeg har lidt kig på den her event: http://www.mtbtransuk.co.uk/
Tror nok at Alice og nogle af WAT-tøserne var over og gi den gaz i sommers.
men der er seføli ikke garanti for palermo vejr og korte rør i Wales..!!!
Men man kommer igennem nogle at UK's fedeste trail-centers. og så er der Go øl når man er i mål og kidney pie, Yummie..
ses
Andreas

KMANN siger: sagde ...

I lyset af det tidligere indlæg, er der kun at sige: Sur røv! Men hvem gider også køre TA … ;-)

På med vanten. Jeg har smidt nogle links på boarded og der er jo mange andre fede løb.

BTW god bedring!

Kaliffen

Anne-Mette Nørregaard sagde ...

Hej Kanonkonge

Pokkers osse. Jeg har fået plads sammen med en RMK fyr. Jeg ville dæleme gerne have givet den gas i alperne sammen med dig.

Kram AM

Kanonkuglen sagde ...

Andreas: Tak for linket, det er inde i overvejelserne:-)!

Kaliffen: Ja hvem gider egentlig stille til start i 25 grader i alperne:-)? Jeg spørger bare...

Annemette: Tak for tiltroen til mine evner... god tur til dig:-).