blog top

14 december 2008

Mallorca '09...

Med min store forkærlighed for helstegt pattegris, piv billig sangria og Julio Iglesias' sukkersøde spanske ballader gjalende ud af hver en sleazy hotelbar, vender jeg i foråret '09 for andet år i træk tilbage til cykelrytternes ø, Mallorca - for at træne vel at mærke:-)!

Denne gang bliver det dog på landevej og jeg kan ikke vente med at indtage de Mallorcanske landeveje på ægte rouleur manér - i hvidt forståes.
Så 10 dage under sydens sødme, hvor der dag efter dag skal ædes stigninger og kilometer efter et "velpræpareret" og tilrettelagt træningsprogram, Fuentes style. Uhhh la la... jeg kan næsten ikke vente til at få den hvide lycra og Sidi'erne på igen!


Rejse kumpaner sydpå...

7 kommentarer:

KMANN siger: sagde ...

Lyder som om du har bevæget dig fra latrinet ud i lyset igen. Velkommen tilbage til livet min ven!

Kmann

PS: Og nej, jeg er slet ikke misundelig. Mallorca er slet ikke noget for mig. Jeg foretrækker mudderbad i Bønderens Hegn … Men hvis i pludselig mangler en mand så kan jeg godt vise mit storsind ;-)

Anonym sagde ...

SOLSOLSOLSOL!!!!! Yes... det bliver klasse..


CSA

Anonym sagde ...

Jaja, men før i køber for meget solcreme kan jeg fortælle at jeg landede på Mallorca i September i dagstunge regnbyger... sååå deeeet.. ;o)
Jeg håber seføli i for sol og farve på jeres nybarberet stænger...
Go Tur..!!!
A'et

Martin sagde ...

Go tur boys.. Jeg venter til sensommeren og tager til Garda og kører MTB.. :-)

Kanonkuglen sagde ...

KMann: Jamen så hygger I jer bare i Bøndernes hegn mens jeg lever i sus og dus, mudderfrit vel at mærke, sydpå:-)!

CSA: Jepper...

Andreas: Tak... vi håber på sol og letpåklædte kvindfolk:-)!

Martin: Tak gamle jas...

Anonym sagde ...

1 barn = 10 dage Mallorca 2009
2 barn = 20 Lancerote 2011
etc...

Anonym sagde ...

Hej,
Håber I får en fed tur til Mallorca. Tjek evt. www.mallorca.dk for flere tips om seværdigheder etc.
Glædelig jul :-)
Trine