blog top

07 august 2008

Blog relationer...

Selvom jeg anerkender at moderne kommunikationsmidler har gjort verden mindre, så synes min verden dog konstant at udvide sig i selv samme navn!

For via min egen blog og andres bloggeres blogs, har jeg igennem min tid som blogger mødt mange nye mennesker og stiftet mange nye gode, sjove og spændende bekendtskaber i og omkring cykelmiljøet, både virtuelt som IRL - fantastisk! Faktisk er jeg egentlig ret overrasket over, hvor stor en grad af kontakt det at blogge har dannet baggrund for.


Mr. Hep75 vinker til alle jer der læser med på bloggen...

I dag var således heller ingen undtagelse da landevejs connaisseuren bag bloggen Hep75, Henrik Bunde himself, havde inviteret en blog-kollega til lidt landevejs lækkerbidskner i det nordsjællandske terræn, der vanen tro bød på stigninger så bløde og delikate som kvindelige kurver, fransk landbrie og kølig mousserende hvidvin.

Henrik og jeg har tit kommenteret på hverandres blogs, men aldrig før mødt hinanden i den "virkelige" verden, så i dag var også et jomfru møde blandt to cykel bloggere og en uden tvivl en succes.
Som den gamle rotte i landevejs-gamet, kunne Henrik også med sikker hånd indføre en uerfaren novice som mig i hvilke ruter i området de danske proffer træner på samt strø lidt landevejs guldkorn fra gruppettoen og dele ud af sine fader erfaringer.


Landevej grovkornet som fransk postej...

Selvom jeg egentlig holder restitutions uge i denne uge, så var selskabet så yderst fornøjeligt at vi endte med at snige os ind på 120 km næsten helt ubemærket - selvom mine ben til aften sender besked om noget andet.

Men, men... som man siger, så "flyver tiden i godt selskab", eller er det omvendt at "selskabet flyver i god tid"?
Jeg siger tak for turen Henrik, bukker og nejer og trækker mig tilbage til herreværelset hvor tusmørket, aftendrinken og en god bog venter - godnat.

7 kommentarer:

El Diablo sagde ...

Hej Lars, hvis i gentager sådan en landevejstur og ønsker en gammel mand med på slæb - vil jeg være meget interesseret. Jeg kan se du er ved at sælge din Cannondale landevejscykel i stumper her og der, hvad er det så du kører på lige nu? det skulle vel ikke være en hvid 08 model Cervelo..
Hilsen Lars Gustafsson

El Diablo sagde ...

Glemte lige at sige at jeg også følger Hep75 og hans indlæg på bloggen, så hils ham lige fra mig.

Lars Gustafsson

Henrik Bunde sagde ...

Kære Lars, Det var intet mindre end en pragtfuld tur, som blev krydret med supervejr og lirens cykelsladder. Men hvordan har konen det med at du er utro med en anden blogger ?
Turen rundt i det nordsjællandske fik minderne frem om de berømte citater fra leth og mader - alt imens de kommenterede kanonkuglens rolig tråd "...Se hvor rolig han sidder i sadlen, selv når han står op.."
- om Optursgøjseren:-)

En tilståelse Lars: Jeg røg ind og købte en cola:-) og tog en rolig tur hjemover fra klamydia slottet:-)

Anonym sagde ...

For Ølerbrød da!!! Det er en ABC'er!!!

El Diablo sagde ...

Hej Henrik; jeg kan sagtens forestille mig jer to, og en hel masse lirens cykelsladder....
Konen har ikke tager mig i at være utro endnu, ved faktisk slet ikke hvad det vil sige at blogge, hun syntes i det hele taget at jeg er er alt for gammel til at køre cykelløb og sidde ved computeren om aften/natten for at kigge på spændende cykel links/udstyr.

Og ham Claus Schmidt er da vist en rigtig lirekarl:-) Claus hvordan køre sådan en Look MTB i forhold til andre top carbon rammer?

Kanonkuglen sagde ...

El Diablo: Jamen du skal være velkommen, hvis der bliver en tur en anden gang. Jeg hilser Henrik fra dig.
Cykelprojektet er lidt hemmeligt, indtil jeg finder ud af hvad jeg skal køre på, indtil videre kører jeg på lånt cykel.

Henrik: Selv tak... og hvad søren COLA... jeg må vist have fat i Dr. Nybo ved studiestart og sørge for at han holder lidt ekstra øje med dig:-)!

Claus: Jeps... ABC det er vanvittigt:-)!

Anja og Morten sagde ...

Hmmm det landevejsprojekt vil vi gerne hoere mere om... Der staar forhaabentligt stadigt et C paa kronroeret af ny-erhvervelsen :-)?