blog top

21 august 2008

Nye boller på suppen...

Jeg er færdig med 24 timers løb for denne gang! Eller det vil sige at min kæreste synes, at jeg bør prøve noget andet efter to fejlslagne forsøg ved Nordic24 i 2007 og 2008 - og jeg tror hun har så ganske ret.


Transalp 2008

Derfor er planen at søge mod sydligere himmelstrøg hvor der er en større sandsynlighed for sol og højere temperaturer end her i riget, for det har tilsyneladende været den afgørende faktor som tidligere har sat mig ud af spillet.
Ligeledes er jeg ret tændt på at prøve at deltage i et etapeløb, hvor udfordringen ligger i at holde momentum over flere dage i stedet for det jeg tidligere har forberedt mig på, nemlig én lang session som f.eks. 24 timers løb.

Så... de planer jeg nu går og roder med er at deltage i Transalp 2009 med min makker, Claus. Men... det er meget der skal tages stilling til inden vi endeligt beslutter os, hvilket jeg bringer mere om på et senere tidpunkt.


Transalp 2008

7 kommentarer:

Anja og Morten sagde ...

Hvad med at komme herned omkring og koere et loeb i 2009? Der er masser at vaelge imellem ogsaa i kategorierne 12timer, 24timer, etape. Transalp er trods alt noget af en debut.

Henrik Bunde sagde ...

Aim High - shoot Low:-)

Köser sagde ...

hmm... måske du skule satse på Cape Epic - der er du garanteret solskin og høje temperature hele tiden!

Har hørt at det også regner og bliver rigtig koldt i alperne (o;

Kanonkuglen sagde ...

Morten: Er det ligefrem et tilbud:-)?
Hvilke løb findes der i dit område omkring Basel/Sweichz/Østrig?
Det skal dog lige siges at selvom der er mange hardcore ryttere der deltager i TransAlp, så er der også mange motionister alá mig. Men du har ret det er mange dage og et rigtig langt løb.

Henrik: YES SIR... jeg skyder altid lavt, efter benene:-)!

Köser: Cape Epic ldyer fedt, men det er jo helt i Afrika??? Der er selvfølgelig varmt...:-)!

KMANN siger: sagde ...

Uanset hvad de andre siger … siger jeg "Way to go boy". Glæder mig til at følge processen.

Bjarke sagde ...

Har du overvejet at kæresten måske bare gerne vil have dig ud af huset i mere end 24 timer ad gangen ;-)

Men god fornøjelse med de nye udfordringer under sydens sol.

Kanonkuglen sagde ...

KMann: Yes forståes... sydpå det skal jeg:-)!

Bjarke: Ha haaa... har selv tænkt det samme:-).