blog top

10 august 2008

Teamchefen i byen...

På femtedagen med besøg fra familien i jylland var det planlagt at min "teamchef" Marianne (se tidligere indlæg)- Jyllands kvindelige svar på Henning Primdal - fra mit kiksede Nordic24 projekt i juni måned selv skulle smage på mountainbike sportens søde frugter.
Marianne har længe gerne ville prøve at komme med på mtb i skoven for at se, om det skulle være noget for én som hende.



Men men... der er tilsyneladende ofte et "men" i mine indlæg, så spillede vejret os et puds - regn, regn og atter regn!
Så selvom min kærestes fine, røde fullsuspension cykel var klargjort og instrukser til Marianne om gearskift, klikpedaler og energidrik var forstået, så kom vi desværre ikke afsted - buh huh!

Marianne synes altså, at være den kvindelig pendant til mig. En sand rouleuress tåler nemlig ikke for meget regn, mudder, ej heller lave temperaturer. I stedet blev det til en dag med en jydsk piges yndlingsbeskæftigelse - hjemmebag og hygge i det lille hjem - "the crib"!

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Næste gang må vejret altså være godt, for jeg tror faktisk, jeg vil være ret sej til det der MTB... ;0)

Men tak for gode tips omkring smør og nutella!

Anonym sagde ...

Tillykke ;-)