blog top

03 august 2008

Skandale...

Næsten en uge er gået uden et eneste indlæg på bloggen - S K A N D A L E !
Selvom jeg har sommerferie, så har jeg faktisk de seneste par uger haft småtravlt med alskens mærkværdigheder, hvilket er årsagen til at jeg ikke har fået blogget i den seneste uge.


Af frygt for "out of competition" tests i Dusten trænes for tiden i sort...

Men lidt godt er der dog at skrive hjem om, for det fantastiske vejr den senere tid har betydet at en sart albino-latino-elsker som mig, har følt sig i sit rette element og været adskillige timer i sadlen både på landevejen og på mountainbiken.
Da min kæreste indenfor de næste uger skal nedkomme, så jeg nyder alle de ture jeg kan inden den lille mand arriverer og får saboteret sin fars træningsrytme med bøffer i buksen og natlige skipperviser fra krybben:-)!

Men idag, søndag, var min sidste dag i en 3 ugers træningscyklus (tak for turen Claus), hvor jeg siden den første uge har øget min ugentlige træningsmængde med ca. 3-4 timer og denne uge endte på hele 19 timer. Så kan jeg efterhånden godt mærke en vis træthed, og at jeg trænger til at holde en uge med nedsat træningsmængde samt fri fra telefoner, fjernsyn og storbyens evindelige stress og jag.


Claus demonstrerer sig som et sandt orgie af elegance...

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Om en uge er du på farten igen, og der får du jo godt selskab, ved jeg ;0)

Jeg glæder mig til at prøve kræfter med den der cykel og en skov...

Onkel Marianne

Anonym sagde ...

Det sidste nye er et Carbon-barnesæde til Mtb'en.
Monter den op på Rush'en og Lille-fisen bliver vugget i søvn på 5 sek..
Anyways, held og lykke med det hele Lars.
Der ikke i noget i denne verden som at blive forældre, Det sætter sgu tingene lidt i perspektiv..!"!!!!
Hyg Dig
Andreas

KMANN siger: sagde ...

Fedt med afstressning uden elektroniske gadgets. Men jeg har luret at du besøger denne gadget ;-)

Så jeg vil genere dig med et: Husk der er webmøde på mandag den 11. - indlæg.

;-)

Kmann

Kanonkuglen sagde ...

Hej Marianne: Ja det sir' du jo... så må vi se om vi kan få en god tur sammen:-)!

Tante Lars

Andreas: Ha haaaaa... ja det må blive noget i den stil! Og jeg ved du har ret om "perspektivet", det er nemlig allerede startet.

KMann: Der fik du mig næsten... MEN MEN, jeg har netop kun taget fri fra mails og mobil... ikke net og bloggen:-)! Vi ses mandag...