blog top

05 august 2008

The Magic 70: Status uge 2

Så er det nu, jeg må være ærlig og krybbe til korset om, hvorfor den anden uge i mit lille projekt "The Magic 70" ikke forløb helt som planlagt. Men der er kun én ansvarlig for resultatet, nemlig mig selv - ØV!

Lidt for mange aftaler udenfor hjemmet, en bageglad kæreste og en let fristelig sjæl har resulteret i status quo fra projektets første uge, nemlig 74 kilo.
Den igangværende uge har jeg planlagt som en restitutions uge, dvs. en uge med væsentligt nedsat træningsmængde, men bibeholdende intensiteten.

Så håber jeg på at kunne holde fingrene fra satans eget bagværk her i det lille hjem og kunne præstere et bedre resultat i næste uge.

So long soldiers...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

YO!! Bitch...

Fizzen og Jeg vil gerne invitere DIG/The Dog til Sønderjysk kagebord, Man,Ons og Fredag..

Håber vi ses..


NørreBronX

Kanonkuglen sagde ...

JEG KOMMER STRAKS... hold endelig kagerne varme:-)!

Vi ses D.O.G...

Anja og Morten sagde ...

Hold nu op... 70 kg, det er jo kvinde-vaegt :-)

Uhhhmmmm KAGER! og husk - Cola er din ven!

Kanonkuglen sagde ...

Hej Morten... ja, men som du ved så er vi Københavnske mænd efterhånden blevet så metroseksuelle, at vi ikke længere kan nyde en god blodig bøf med drengene, beskidte fingre eller en god velhængt vom ud over buksekanten:-)!

KMANN siger: sagde ...

Hvad er er galt med dåsebajer og flæskesvær?

Kagekugle – jeg hepper på dig. Vær standhaftig. Bevis at du har rygrad og at din røv ikke bare hænger i en snor!

Kmann