blog top

12 juli 2008

Aficionado som sin far...

Med en højgravid kæreste i 8. måned, er der ikke længe til at vi får en lille ny beboer i huset, hvilket vi det sidste stykke tid har gjort klar til.


"Like father like son"...

Og sådan som han tramper rundt i min kæreste mave her under Tour de France, så ender den lille mand måske med at blive en cykelsports aficionado som sin far, eller måske istedet som skribent som sin mor... eller måske finder han sin helt egen vej?
Det eneste vi kan gøre er, at give ham rammerne og en opvækst hvor han kan udvikle sig til et menneske der reflekterer over sit eget liv og engang i fremtiden skabe det liv som er det rigtige for ham.

Så velkommen lille Pjevs fra din mor og far...

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den stolte moster udtaler:
Jeg glæder mig rigtig meget. Han får to fantastiske forældre og tre skønne mostre... hvor den ene er søde moster...

;0)

Martin sagde ...

Det er helt fantastisk at se kommende forældres entusiasme, spænding, og glæde til at den lille ny kommer..

Med 2 så kreative og skrivelystne forældre kan det da ihvertfald ikke gå helt galt i fremtiden for lille spunk..

Hils..

Martin

Caspar sagde ...

Hvornår er det nu det er ?
bare sådan ca. deromkring
Cheers Caspar

Henrik Bunde sagde ...

Elefantastico - Han bliver sku en LilleLefty. Og det med lirens - det er sku plyssko m. velcro de unge vil ha, ikke alt det der Sidi lir. Sender du mig ikke lige en sms, så vi får udv. nr 29*80*44*38
GLÆD JER - det bliver stort

Anonym sagde ...

Jeg bliver så ubeskrivelig glad når jeg kan mærke hvor meget du glæder dig! Du bliver en vidunderlig Far!!

K.

Anonym sagde ...

Halløj Lars

Jeg synes det kunne være ret fedt at trille med dig på fælleden. Hvornår skal vi det? Derudover så synes jeg altså også at min blog bør være en del af dit naboskab (på trods af at den er på mit eget site)

http://www.verdensvakresteskitur.com/anne-mette/index.html#home

Kanonkuglen sagde ...

Moster: Tak... og så vi jo se hvem der er den søde moster i virkeligheden:-)?

Martin: Jeps... du kender jo gamet med småkravl.

Caspar: Hun er sat til midt august... så må vi se om hun rammer terminen.

Henrik: Vi glæder os som du sikkert kan gætte. Jeg sender dig en SMS:-).

K: Tak tak tak... men hvem ved, hvis ikke knægten opfører sig ordentligt så er det Joseph Fritzl stil med 24 år i kælderrummet:-)!

Anne-Mette: Du er nu tilføjet, og lad os snart hoppe på fælleden.

KMANN siger: sagde ...

Kan man få klamper til de sko?

Kmann

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaaa... ja, men de er desværre større en selve skoen:-)!