blog top

21 juli 2008

The magic 70...

Da jeg her på bloggen forsøger at skabe et nuanceret og ærligt portræt af hvem jeg - Kanonkuglen - er ved både at berette om, når tingene ender i fiasko og ikke går som planlagt for mig, eller hvis jeg oplever succes, fordi noget simpelthen lykkes perfekt eller blot tilfældigt falder i hænderne på mig.


Mandag d. 21. juli 2008

Min pointe er, at jeg ikke er bange for at berette om lidt mere personlige emner, hvilket som regel også gør det mere interessant. Jeg mener kort sagt, at man skal turde sætte noget på spil, så det gør jeg nu - YES SIR!

Som en anden Egon Olsen har jeg selvfølgelig lagt en plan, og i bedste Olsenbanden stil har min plan selvfølgelig også fået en titel - "The Magic 70"!
Efter en tur på vægten mandag morgen måtte jeg konstatere, at jeg med mine 182 cm vejer 75,4 kg. Vægten skulle dog langt hellere nærme sig de 70 kg.
Så min plan er at smide nogle kilo over 4 uger, og de næste 4 mandage vil jeg bringe et statusindlæg samt et billede af hvad vægten sir' - så der bliver ingen snyd eller fake:-)!
Løbende vil jeg også bringe lidt om min kost, træning og måske lidt klynk, hvis jeg har ondt af mig selv fra tid til anden.

Så følg med. Jeg er sikker på, at det bliver et underholdende og "bumpy ride", uanset hvad resultatet bliver om 4 uger...

2 kommentarer:

jannik sagde ...

hehe hvis det går helt galt bliver du med bloggist på tykkeskolen ;) men så skal du tage lidt mere på du gamle.

nej spøg til side mange på netop tykkeskolen ville mene dit problem er luksus Men der jeg ikke enig kommer nok an på hvad man er vant til vægt mæssigt hvornår det bliver et problem.

Hvis du har brug for råd eller fedtfattige gode opskrifterringer du bare.

Ses du og held og lykke

Kanonkuglen sagde ...

Hej Jannik... du har selvfølgelig ret i at det ikke handler om at tabe 40 kilo, men jeg tror det handler meget om hvordan man selv har det og så er det selvfølgelig også meget møntet på at 5 kilo er meget når vi taler cykling:-)!

Tak for tilbuddet med opskrifterne, det gør jeg nok brug af.

KH
Lars