blog top

16 juli 2008

Lukkede ringe pt. III: Wuhuuuu...

Så lykkedes det med ægte pro mekaniker hjælp at få monteret de lukkede ringe helt perfekt, og der blev opsnuset lidt staldtips undervejs (TAK til dig Claus, den venligste mand jeg længe har mødt)!



Jeg kan nu næsten ikke vente på at få min roleurdebut i solskin og med barberede ben på de lukkede ringe for ydmygt at smage lidt på krummerne fra proffernes bord.
Og rygterne siger også, at når man først, som en anden pervers gear Caligula, har smagt sødmen ved at køre på lukkede ringe, så kan man aldrig nyde andet igen - det er tilsyneladende stærkt vanedannende?

Hjulsættet er faktisk også dejligt let, og det et perfekte "klatre hjulsæt" for en connoisseur på træningstur sydpå... Indtil næste tur sydpå må jeg prøve at opdrive en smule stigningsprocenter i det nordsjællandske landskab.

Og så vil jeg også gerne sende en stor sommerhilsen til alle jer som læser med på bloggen og som måske også kommenterer på bloggen i ny og næ. Faktisk har jeg via bloggen mødt så mange venlige og hjælpsomme mennesker både virtuelt eller IRL. Jeg har lært en mange nye mennesker at kende og blevet venner med nogle. Jeg håber på, at jeg i fremtiden får hilst rigtigt på jer alle...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ahhh din über roleur

Jeg missunder dine lukkede ringe. Glæder mig til at vi skal køre noget landevej igen - jeg overvejer også selv et par til 'veloen, så måske kan du give et par gode råd med i farten...

KMANN siger: sagde ...

Voila! Glæder mit til første turrapport.

Kmann

Kanonkuglen sagde ...

Hej Magnus: Ja... så kender ham:-)!
Lad os stikke på landevejen når du har fået styr på knæet igen, måske har jeg gjort mig lidt erfaringer til den tid. Ellers skal du tale med Claus fra RBS han ved en ting eller to om lukkede ringe...

KMann: Jeps... coming up!

Anonym sagde ...

Jeg kan anbefale Tufo tape istedet for lim. Bruger det selv til mine lukkede ringe og det tager ca. 10. min at montere en ring. Derudover er fælgen også meget lettere at rengøre igen, når man har fjernet en ring. Og tror det er de færreste som kan mærke forskel på tape'en og limen. Kan kun anbefales.

Kanonkuglen sagde ...

Hej Anonym: Tak for rådet, det lyder bestemt interesant, men kan det mon holde med 65 km i timen nedad et bjerg:-)?
Det lyder ihvertfald meget lettere...