blog top

22 juli 2008

Pimpified...

I mit forsøg på at blive mountainbikens svar på en bling bling klædt 50Cent, har jeg fået mig en rigtig "nigga gold chain". Faktisk er den en gave fra en homeboy - YO!



Og hvor usandsynligt det end lyder, så har jeg sporet en markant forskel fra den SRAM 10 speed kæde jeg før kørte med. Den skifter mere smooth og vigtigst af alt, så har den elimineret den resonans jeg har døjet med siden jeg skiftede til SRAM Force og Red kassette, som fordi kassetten er hul resonerer i nogle bestemte gear, til stor irritation.

Så "keap it real" derude, som vi sir' i min ghetto...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey NiggaBoy!!!

Det ser så blinbling ud.. ses på the streets..Bitch.

Anonym sagde ...

And the king is back.....!!!!!!
Lars din gamle lirer-karl, en guldkæde er alt hvad der skal til, for at få skovlen under ham mekanikeren fra RBS.
Roleour X-tra ordinaire, det tror jeg vist nok...!!!!
Selv Saltoft vil sende dig og dit grej misundelige blikke fra nu af ;o)
Go stil der, Homie' - Keep It reel
A'et af Valby

Anonym sagde ...

det fantastisk lars

alt det bling ikke oget at sige til du kører så stærkt du gamle

Har du overvejet og gemme en lille bid af kæde og lade junior blive den med den sejeste halskæde i vugger'n ?

Har hørt rygter om Saltoft efter dit seneste træk har planer om en forgyldt cykel ;);)

Knuz fra ham du vøltede på den røde ;))))

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaaaa... ja den lille må også have en kæde!