blog top

06 juli 2008

Tilbage...

Så er jeg returneret fra en uge i sommerhus i Gilleleje og er klar på bloggen igen - hvis I skulle undre jer over mit virtuelle fravær?


Den nordsjællandske riviera... eller noget i den stil!

Faktisk er det lidt af en befrielse for en stund at slippe for mobiltelefonen og internet i en uges tid, man kommer helt ned i tempo og finder en ro man sjældent kan frembringe i det daglige.
Jeg var afsted med min kæreste og 96 årige mormor, hvilket kan være lidt af en prøvelse til tider... dog er min mormor for det meste ret underholdende at være sammen med og har mange humor-hånlige kommentarer om min cykelpassion, dog kan et spark over stokken få hende bragt til orden igen!


Klassisk sommerhus-menu...

Udover en mormor og en højgravid kæreste havde jeg også medbragt min elskerinde - landevejscyklen - og jeg fik da også kørt et par mindre ture i det fantastisk smukke nordsjællandske landskab. Det eneste der dog rigtigt manglede og som kunne havde gjort det rigtigt sjovt ville have været et par stigninger! Blot et par hundrede højdemeter ville have gjort det hele perfekt, men vi må desværre nøjes her på pandekagen i DK:-)!

Træningsværdien af mine ture var heller ikke himmelråbende højt, så nu ser jeg frem til at komme igang med træningen igen sommeren over. Cheerios... jeg er tilbage på bloggen igen!


Min mormor "nyder" mit cykel foredrag...


Sommer i haven...

5 kommentarer:

jannik sagde ...

det lyder nu meget hyggeligt

ses

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaa... der har vi ham tilbage efter næsten at være emigreret til det baltiske:-)!

jannik sagde ...

det var pølserne der lokkede mig til at smide en kommentar ;)

hvornår kikker du forbi den røde med tålmodigheden iorden ?

Kanonkuglen sagde ...

Hahaaaaaa... Jannik jeg er sikker på at du ligesom jeg på din ferie har nydt det søde liv med en sommer-pølse eller to:-)!

Lad os snarest tage en tur på den røde sammen, evt. i næste uge?

jannik sagde ...

det en deal - mandag og fredag

desværre ingen pølser til mig ;)