blog top

17 juli 2008

Jeg vidste det...

3 ryttere i Tour dopingfælden indtil videre. To spaniolere samt én mælkehvid albino italiener og alle syndere kørte på sydlandske mandskaber... Hmmmm, jeg synes man aner en vis sammenhæng?



Uden at lyde skadefro, så har jeg altid været mistænksom overfor især den unge komet Ricco - der var noget uldent ved ham uden at kunne præcisere det nærmere. Omend Ricco gav os seere spektakulært tour tv, så kørte han tilsyneladende ikke kun på kogte kyllinger og sukkerknalder under trikoten!

Jeg mener dog, at der er lang mindre doping i cykelsporten nu end tidligere og at det går den rigtige vej fremad, der er blot langt mere fokus på doping-problematikken nu, samt at synderne lettere opdages - så lad os være positive over at de en stor del af synderne trods alt går i fælden - modsat i de glade EPO dage.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Cobraen!!! UUUHHHAA..

Med hvad fanden hjælper det hvis man har en rygrad som en kop kako!!!

Også køren de på Scott, det hænger sgu meget godt sammen. En tøse bike til en lille TØS..

Ses på Sporet eller på den klistret landevej..

Kanonkuglen sagde ...

Hej Claus...

Ja, det var vist en anden slags gift der var i kobraens bid! Og især Scott cyklen var meget mistænksom... måske skulle man kunne fælde rytterne blot på deres valg af cykler:-)?

Vi ses snart...

Anonym sagde ...

ja, men ikke er ikke kun spanier eller italiener der tager dopping!! (nu skal jeg forsvare lidt mine rødder :-) ).
Jeg er desværre pessimistisk om doping. Det er noget som er kommet for at blive. Den der bliver fanget er de dumme som tager relative kendte forbudte stoffer. Der vil altid være ny stoffer, genetisk dopping osv. som bruges indtil de bliver opdaget.
Ved profesional sport, hvor kroppen skal yder maksimal, vil folk doppe sig. Det er trist .
Javier

Köser sagde ...

Du er ikke alene... tjek overskriften!

http://tour2008.tv2.dk/article.php/id-13274490.html

/Köser

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaaaaaa... det ka' vi li'!