blog top

13 april 2007

Ahh... min helt egen weekend!

TVs mediets megastars - vejrprofeterne - har lovet mig, at den globale opvarmning vil sørge for at min weekend på cyklen bliver i blændende solskin. Og jeg har fri, hele weekenden! Ingen bedstemødre der skal besøges, par-middage eller hovedrengøring, blot lidt lektielæsning og rapportsskrivning - perfekt restitutionsaktivitet på sofaen:-)! Så min weekend bliver simpelthen den perfekte cykel-weekend. Jeg glæder mig til at komme ud og rulle på landevejen i morgen med Steen Go’e Ben, og til at få skovbund under hjulene på søndag! Og søndag eftermiddag køres også det klassiske cykelløb Paris-Roubaix... uhhh jeg glæder mig allerede til weekenden!

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Rigtig god weekend.
Husk at Henriette jo kommer hjem, så der bliver nok ikke så fredeligt, som du tror.... Hun har jo ikke snakket og set dig i mange dage ;-)