blog top

14 april 2007

Zwei mal Roleurs...



Idag var en god dag! Det blev til 123 fantastiske kilometer i blændende solskin sammen med manden med de selvudnævnte "go'e ben" - Steen. Manden har lige brækket hånden, så det blev ikke til vilde skilte-spurter i Petacchi og Boonen stil, men faktisk var jeg ret imponeret over, at han uden piv kørte 123 km med stort set kun een hånd på styret!
På turen gled de to roleurs, som vi var i dag, flydende let igennem nordsjællands smukke landskaber. Landskaber der ville gi' enhver guldalder maler kløe i penslerne. Dagen bød også på et kort stop forbi DMK familien Liisberg i Ganløse.



Da vi ramte Hillerød spiste vi pasta på torvet, før vi kørte mod "det store æble" igen. På turen hjem passerede vi strandvejen ved Bellevue strand, og jeg passerede et overfyldt sommer-helvede i Nyhavn på vejen hjem... og for satan da for nogle "fluepapirer" - der var sort af piger i korte kjoler og pupertære-drenge "flash'ende" deres ny-tusch'ede, lettere rosa og ømme tatoveringer! Men tiden går og om lidt arriverer min bette kjone fra Jylland, og der er lige en opvask der skal fixes inden da - så go' lørdag til jer alle!

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Gem da opvasken til hende. Det ville være noget af en overraskelse, hun ikke har regnet med ;-)
Sikke mange km... det er vildt, syntes jeg. Du imponerer mig!
Rigtig god lørdag