blog top

08 april 2007

Halleluja Eurosport!

Da jeg kom hjem efter et par gode timer på mountainbiken idag, lagde jeg mig et par timer på sofaen for at "restituere" - vel vidende at der i selv samme øjeblik blev sendt Flanderen Rundt på tv - uhhh, det ville jeg meget gerne se! Men jeg besidder desværre kun et yderst spartansk udbud af tv-kanaler, og havde derfor tilsyneladende ikke mulighed for at se løbet direkte - ØV BØV!



Istedet forsøgte jeg at følge med i løbet via en løbende tekst update på nettet. Men så faldt jeg over at Eurosport fandme' streamede løbet direkte! Ikke noget med at man flere timer senere kunne hente et videoklip fra løbet - nej sgu... de streamer det direkte, LIVE! Så min eftermiddag med ømme ben på sofaen blev mildest talt himmelsk... der var cykling på tv, en smoothie i hånden og regnvejr udenfor. Og hvilket fantastisk spændende Flanderen Rundt, med Ballan som en værdig vinder... så blir' det ikke meget bedre. "Halleluja Eurosport - you made my day"!

Ingen kommentarer: