blog top

07 april 2007

Som en jomfru!



Da jeg af forskellige årsager ikke har fået trænet i en hel uge, og også været på et dejligt familiebesøg i Jylland i påsken - hvor det ikke ligefrem kan hævdes, at jeg har indtaget en lødig og træningsmålrettet kost - så det var med en vis frygt for at blive vidne til min egen totale fiasko, at jeg kørte i skoven i dag. Faktisk var det min første tur i skoven i adskillige måneder. Jeg har ellers været flittig i spinninglokalet og på landevejen vinteren over, men bliver aldrig det samme som at træne "rigtigt" i skoven, for det kræver sgu væsentligt mere overskud og bedre koordination at forcere terrænet med fuld skrue imens pulsen hamrer mod max! Og indrømmet... jeg kunne bestemt også godt mærke at teknikken ikke var der efter lang tids fravær fra skovbunden. Men lur mig om det ikke vil hjælpe på min halv-rustne teknik, at jeg fremover flytter en del af den indendørs træninng ud i skoven igen:-)!



Men alt i alt fik jeg fik kørt tre super gode timer i skovene omkring Holte og derefter cruisede jeg hjem langs strandvejen. Fantastisk dag med sol på himlen og smil på mundtøjet! I morgen er det klassisk DMK søndagstur og mandag nupper jeg mig et let lille landevejs-cruise. Fra nu af skal der heller ikke være nogen kompromisser i forhold til min træningsplan eller skole. For som filosoffen Kant gjorde det, vil også jeg afholde mig fra "unødige excesser" indtil efter min eksamen og 24 timers løbet er overstået:-)!
Uhhh... jeg var iøvrigt lige ved at glemme det! Men for kort at opdatere jer blog-læsere på hvad jeg synes om min nye Cannondale Rush "so far", så er de fyldigst dækkende adjektiver jeg kan bruge: hurtig, effektiv og "damn pretty"! Det hele spiller og jeg er meget glad - jeg tror Cannondale er "my thing"!

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Og her troede jeg det var cykelrytte mad jeg havde lavet ;-)
Men du er heldigvis på 'hesten' igen og får cyklet en del. Jeg håber ikke vi har ødelagt for meget for dig og din træning. Vi var bare så glade for at se dig igen :-)

Kanonkuglen sagde ...

Hej Marianne:-)! Jamen det var skam også dejlig cykelrytter mad du lavede, jeg tror bare jeg spiste mere end hvad godt var:-)! Og selvtak for besøget, det var dejligt at se jer alle igen. Men kom snart og besøg Henriette og Onkel Lars i København igen - her er fred:-)!

Marianne sagde ...

Vi elsker fred os to ;-)

Kanonkuglen sagde ...

Jeps...