blog top

03 april 2007

Hvad bruger du stilken til?

Allerede inden du har læst dette indlæg til ende tænker du sikkert... hmm, nu er ham stodderen, ”Popcornkongen” eller hvad det nu er han kalder sig, her sgu igen med sine åndssvage og propaganderende Cannondale indslag. Som havde han deltaget i et Kommunikations- og propaganda kursus for irakiske informations ministre, under det Bush’ske korstog? Men nej... bare rolig, ingen skjulte blog-adds her, kun min uforbeholdne begejstring for kreativ tænkning. Der er altså kun én styrmand på dækket her - det er Kanonkuglen og ingen andre, YES SIR! Nå... men inden jeg glider i bearnaise-sovsen og glemmer hvad formålet med mit indlæg egentlig var, så var det faktisk blot at dele min begejstring for en opfindsom og skæg lille ting som drengene fra det store ”C” er kommet op med.



Problemstilling: hvorfor ikke bruge stilken på sin forgaffel til noget... f.eks. at opbevare sit værktøj i? Løsning: super smart og praktisk måde at opbevare alt sit gear på. Især kan jeg forestille mig at det må være smart for ryttere som ikke kører med rygsæk, eller for de meget race-orienterede, hvor det ikke dur at have gear springende rundt som popcorn i trøjelommerne! For som Jacob ”The Champ” Lauritsen sir’, så må man se hurtig ud! Hot or not - hvad synes du?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Steil ist Geil ;o)

Det er da bare topdollar smart det der, selvom Cannonsnail normalt forbindes med posers og gamle mænd med tyndt hår... 1-0 til dem, for et ret innovativt stunt ;o)

Kanonkuglen sagde ...

Yeps... godt at se Onkel Stoney på banen, gamle dreng:-)! Og jo, jeg synes faktisk også at det er en ret sindrig feature de har udtænkt, men den fungerer dog kun på Cannondales!
Heldigvis er jeg hverken blevet tyndhåret eller gammel endnu... men det kommer uundgåeligt!