blog top

22 april 2007

Den jydske intifada...

Så er ugen næsten slut og i morgen begynder en ny. Det har været en god men travl uge, og vi har siden fredag haft besøg fra Jylland - hvilket er dejligt (for Henriette) men hårdt for mig! Nogle gange tror jeg næsten, at vi har en horde af vilde hooligans boende, så meget kan to små børn larme! På trods af dette, har jeg heldigvis har jeg fået cyklet en del - næsten tretten timer er det blevet til i den forløbende uge og i dag var heller ingen undtagelse.



Det blev i dag til en god søndagstur med DMK, og på turen så vi noget ganske besynderligt... en bil som tilsyneladende havde kørt lige lovlig stærkt:-)! Da jeg kom hjem fik jeg lige også to rolige timer på sofaen med kemibøgerne i skødet, før den jydske eksplosion atter indfandt sig i vores gemakker efter at have været en tur i zoologisk have...

Billede: Olle Mølgaard - DMK Paparazzi

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

hahahhaha, jeg kan høre du nyder det :-) Jeg nyder, der er ro herhjemme.
Er du ved at tælle ned? ;-)
Nyd de sidste dage.
Tænk næste gang er det mig der kommer.... ååhhh neeeeej

Kanonkuglen sagde ...

Jeps... du kan glæde dig til at få dem hjem igen, så har de nemlig brændt al deres energi af herovre, og vil være helt stille og føjelige når de atter returnerer til det Jydske!

Anonym sagde ...

Godt du fik en smule fred, så du kunne nyde solbærsaft og bondebrød i ro og mag. Er lidt død nu efter tre dages pedaltramperi.

Ha' en god søndag

Olle "paparazzi" Mølgaard

Kanonkuglen sagde ...

Olle: Ja... jeg kan også godt mærke tre dages tråd, har givet lidt tunge ben:-)! Men vi må snart ud igen for at holde momentet oppe. Fik iøvrigt også luret lidt Amstel...