blog top

18 april 2007

Jeg har set en Spark...

I dag har jeg for første gang set en Scott Spark i "Real Life" hos Louis Cykler! Og huha... det er fandme' en fræk lille sag af en bike. Nu var det ikke den mest pimpede af Spark modellerne jeg så idag, men jeg fik dog lejlighed til lige at ta' en lille test-tur og umiddelbart føltes den som en rigtig hurtig cykel! Sparken er enhver weigthweenies drømme bike, med en rammevægt på kun 1790 gram inkl. dæmper - imponerende! Pimper man Sparken godt, så kan man sagtens pænt under de magiske 10 kilo - vel at mærke for en fullsuspension cykel med 110mm i røven! Sparken er en rigtig Transalp maskine, og mon ikke også man vil se mange af dem til alle de store marathonløb både herhjemme og i udlandet? Jeg lader et par friske billeder stå...




Ingen kommentarer: