blog top

17 april 2007

Riddin’ Rudy's...

Er jeg idiot... måske? Men som man siger, så gør den kære kærlighed blind! Jeg har nu endnu engang anskaffet mig et par Rudy Project cykelbriller, efter at have knækket brillestængerne på begge mine to forrige Rudy Ekynox briller.



Men jeg elsker simpelthen de satans briller. De sidder tæt til ansigtet så intet sollys kommer ind og glassene er store som udstillingsvinduerne i Magasin ved juletid, udsynet synes derfor ikke generet af fornemmelsen af at kunne se brillestellet - hvilket ofte har været det største irritationsmoment for mig! Min ven Søren - som også ejer Louis Cykler - anbefalede mig denne Rudy Project model, Tayo, så nu er jeg riddin’ Rudy igen! Så håber jeg blot at tredje gang er lykkens brille-gang! Ikke flere knækkede brillestænger her, tak!

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Så bliver du jo igen en lækker fyr ;-)

Duder sagde ...

Ja ja, så må du jo være lidt mere forsigtig... Vidste ikke at du ligefrem var destruktiv ;o)

Hilsen
Nicolas

Kanonkuglen sagde ...

Hej Nicholas...
Jamen det sjove er, at jeg ikke har været hårhændet med brillerne... snarere tværtimod, så har jeg passet godt på dem. Derfor er det mærkeligt at jeg har knækket to par og mærkeligt at jeg bliver ved med at købe dem:-)! Men hvis dette par også knækker, så skifter jeg altså til et andet mærke:-)! Godt at se dig på bloggen... og skal du ikke se at få skrevet lidt om gymnasie-livet på din:-)! Skal du i øvrigt ikke også med til Bornhom?

Kanonkuglen sagde ...

Marianne: Jeps... hvis ikke man er lækker, så kan man jo altid købe sig et par smarte briller, ik' og:-)!