blog top

13 april 2007

Polar: Øget speed-sensor sendevidde...

Mit i euforien over min nye Cannondale Rush ramme, er jeg dog stødt på et enkelt lille problem! Pga. Cannondales specielle Lefty forgaffel konstruktion, har jeg ikke kunne montere min Polar Speed-Sensor tæt nok på pulsuret (ca. 50 cm), hvilket har resulteret i at distance- og hastighedsmålingerne har været ekstremt ustabile. Men en venlig sjæl på mtb.dk boardet fortalte mig, at jeg blot skulle øge Speed-Sensorens sendevidde for at eliminere dette problem. Og vupti, ved blot at flytte på en jumper i Speed-Sensoren var problemet afhjulpet. En ganske simpel operation, som selv en blind og retarderet orangutang kan udføre, selvom om Polar foreskriver at man lader dem gøre det! Se instruktionsvejledning her....

Ingen kommentarer: